social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

گزارش تصویری

بيشتر

سه‌شنبه1401/10/13

11:44:1

126

آئين گراميداشت سردار سليماني در استاندارد بوشهر برگزار شد

همزمان با سومين سالروز شهادت سردار سليماني، آئين گراميداشت اين سردار بزرگ اسلام، در محل اداره كل استاندارد بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل استاندارد بوشهر، اين آئين با حضور محمدي معاون سياسي منطقه دوم نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و جانشين رئيس سازمان بسيج ادارات و كارمندان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و با حضور مديركل، معاونين و كاركنان اداره كل استاندارد بوشهر در محل سالن اجتماعات اين اداره كل برگزار شد.

مديركل استاندارد بوشهر در اين آئين، با تأکید بر این که راز محبوبیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میان عموم مردم ایران و جهان، صداقت و اخلاص او بود، گفت: بین گفتار و رفتار حاج قاسم، هماهنگی وجود داشت و او به هر چه می گفت، عمل می‌کرد. سردار حاج قاسم سلیمانی در طی سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام به آرزویش رسید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخته شد.

معاون سياسي منطقه دوم نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بوشهر نيز در اين آئين با اشاره به مكتب والاي شهيد سردار قاسم سليماني اظهار داشت: شهيد سليماني با اخلاص عمل مي كرد، به دنبال تشريفات نبود و در همه كارهاي وي، مي توان خلوص نيت را مشاده كرد، همين امر نيز باعث شده بود كه آنچه را كه مردم بايد ببينند، مي ديدند. ایشان با اشاره به اينكه مسئولين امروز نيز بايد با سرلوحه قرار دادن مكتب سردار سليماني، به مردم خدمت كنند، اظهار داشت: متاسفانه بسياري از مسئولين، خود را گرفتار تشريفات كرده و اين امر باعث نارضايتي نسل هاي جديد به ويژه دهه 80 شده است.

وي خاطر نشان كرد: تمامي اين مسائل و مشكلات فرهنگي موجب اينجا شكاف عميقي بين نسل جديد و قديم مي شود.

معاون سياسي منطقه دوم نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بوشهر ضمن تاكيد بر اينكه به گفته مقام معظم رهبري، كنش هاي اخير از جنس فتنه نبوده، خاطر نشان كرد: نوع مواجهه با مسائل بايد تغيير كند، امر به معروف و نهي از منكر، امري جامعيتي است يعني در ابتدار بايد جامعه آن را بپذيرد، سپس حكومتي شود.

وي ادامه داد: حوزه اقتصادي ما، نيازمند كار جهادي، مردمي بودن، تدبير و در يك كلام مكتب سردار سليماني است.

سرهنگ نگهبان جانشين رئيس سازمان بسيج ادارات و كارمندان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نيز در اين آئين با اشاره به اينكه سردار سليماني هميشه دوشادوش نيروهايش قدم برميداشت گفت: اگر اين امر، سرلوحه كار مسئولين قرار داده شود، جامعه خود به خود اصلاح شده و به سمت پيشرفت خواهد رفت.
    
در پايان اين آئين نيز، نمايشگاه دلنوشته هاي كودكان كاركنان استاندارد بوشهر به سردار آسماني شهيد قاسم سليماني نيز افتتاح شد.

تصاویر