social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

گزارش تصویری

بيشتر

چهارشنبه1401/10/7

09:15:1

240

در بازدید معاون عمرانی استاندار بوشهر از اداره کل استاندارد مطرح شد:

از استانداردسازی آسانسور اماکن عمومی حمایت می کنیم

معاون عمرانی استاندار بوشهر در بازدید از اداره کل استاندارد این استان، بر لزوم استانداردسازی آسانسور اماکن عمومی اشاره کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد بوشهر، محمد هادی رستمیان در بازدید از بخش های مختلف اداره کل استاندارد بوشهر و در نشست با مسئولین این اداره، با اشاره به لزوم استانداردسازی آسانسور اماکن عمومی و پرتردد گفت: موضوع ایمنی در آسانسور ها به خصوص در نهاد های دولتی و اماکن عمومی اعم از بیمارستان ها، هتل ها و مراکز اقامتی اهمیت زیادی دارد، لذا استانداری بوشهر از اجرای این طرح مهم حمایت می کند.

وی مدیریت کیفیت را از مولفه های مهم استاندارد و استاندارد سازی در استان دانست و تاکید کرد: واژه استاندارد تنها مربوط به نشان استاندارد محصولات نیست، بلکه نگاه جهان به این مقوله، وسیع و بسیط است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر اذعان داشت: تاكنون اقدامات خوبي در زمينه استاندارد استان انجام شده است، اقداماتي كه در پي آن زمينه جهت ايجاد آرامش و پيشرفت هاي اقتصادي فراهم شده است.
وي خاطر نشان كرد: اجراي استاندارد، يك اصل اساسي براي ورود به رقابت هاي جهاني است و اين امر بر اهميت استانداردسازي كالاها و حتي خدمات، صحه مي گذارد.