social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

پنجشنبه1402/11/12

09:24:3

99

پيام سرپرست اداره كل استاندارد بوشهر به‌ مناسبت چهل و پنجمين سالروز پيروزي شكوه‌مند انقلاب اسلامي

دهه‌ی مبارک فجر نه ده روز، بلکه عصاره‌ای از ده‌ها قرن تلاش بی‌وقفه‌ی مقاومت و نهضت اسلامی ایرانیان برای برپایی قسط و عدل و استقلال و آزادی است. ورود روح بخش امام خمینی (ره) به وطن اسلامی در طلیعه‌ی این دهه، بارزترین تعبیر جاء الحق و زهق الباطل در عصر جدید بود که توانست به تعبیر فیلسوف فرانسوی، ایران را به روحی در دنیای بی روح مدرن تبدیل کند.
و خوشا ایران که چنین ملتی را در خود سکنی داده است، ملتی بزرگ با همتی جهانگستر که ثابت کرده است حرکت جمعی انسانها به سوی تعالی چقدر می تواند باشکوه باشد. خوشا ایران و شهیدانش، شهیدانی که به راستی با خون خود درخت تناور اسلام را آبیاری کردند. خوشا ایران با رهبری حکیم و شجاع و فرزانه که ابراهیم وار، ملت را از  آتش بحران‌ها  به سلام و آمین عبور داد، موسی وار نیل‌ها را به سوی آینده شکافت و عیسی وار در کالبدهای رسوب گرفته در طول تاریخ دمید و جان داد.
انقلاب اسلامی ایران نقطه‌ی عطفی نه تنها برای ایرانیان، منطقه و مسلمانان، بلکه چراغ راهی برای همه آزادگان جهان است که نمی‌خواهند زیر استیلای فروعون‌ها، نمرودها و یزیدیان زمان زندگی کنند. انقلاب اسلامی نقشه‌ی راه عبور از ظلمات به سوی نور است و رهاوردش فجر پیروزی و شکوه و شرف است.
فرصت را غنیمت می شمارم و به روح بلند شهدای انقلاب اسلامی، خصوصاً یازده شهید راه پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر خصوصاً سرآمد آنها شهید حجت الاسلام ابوتراب عاشوری سلام و درود می فرستم.
و همچنین سلام به شهیدان راه ائتلای انقلاب اسلامی که در وانفسای مدرنیسم و دنیای اومانیسم، با نثار جان خود معبر می‌گشایند برای رسیدن به تمدن اسلامی و ظهور حضرت ولی الله الاعظم که غایت نهائی انقلاب اسلامی است.
اینجانب به نیابت از همکاران خدوم و تلاشگرم در اداره کل استاندارد استان بوشهر، که حسب وظیفه ذاتی خود تلاش می کنند در مسیر متعالی ملت، نگاهبان کیفیت و ایمنی آن باشد، این روزهای پرنور را تبریک می گویم و از خداوند می‌خواهم همچون گذشته سعادت حضور در مسیر انقلاب، خدمت به مردم و پیروی از رهنمود‌های رهبر انقلاب را از ما دریغ نفرماید.