social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

چهارشنبه1402/10/13

19:32:5

68

پيام سرپرست اداره كل استاندارد بوشهر به‌ مناسبت چهارمين سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سليماني

سلام بر سرزمینی که از پس قرن ها، از ورای تمام دشت و دریا و کوی و کوچه هایش فریاد استقلال ، عدالت خواهی و شهادت طلبی مردان و زنانش به گوش می رسد. سرزمین پرمهر ایران، این دردانه تاریخ و قلب تپنده دنیای اسلام، پرچم عزت و افتخار را به واسطه وجود پاکبازان دریادل بر قله های شرف به اهتزار در آورده. و شهیدان منادیان نهضتی هستند که در قالب نهاد مقدسی به نام "جمهوری ایران اسلامی" متبلور شده است.
جمهوری اسلامی ایران و ملت قهرمان ایران، سرافرازی خود را مدیون رهروی از مکتب سیدالشهدا و پیروی از مدرسه امامین انقلاب است. شهدا شاگردان برتر این مکتب و مدرسه اند که با نثار خون خود، درس زندگی شرافتمندانه را به بهترین طریق به انتها رساندند.
حاج قاسم سلیمانی فصلی از کتاب استقامت ملت ایران است که ثابت کرد که کربلا بی پایان است. کربلائی فراتر از جغرافیای کربلا، که در آن لشکر روح الله، طومار یزیدیان زمان را در هم خواهد پیچید.
شهادت حاج قاسم سلیمانی نه پایان این فصل، که مطلع الفجر فصل سرخ حرکت اوست و سیزدهم دی ماه نه برگی از برگ های تاریخ، بلکه مبدأی از مبادی آن است. شهادت حاج قاسم سرعت طوفان عظیم ملتهای آزاده جهان علیه ظلم و فریب و استکبار را بیشتر کرد و بار دیگر چشمهای جهان را که توسط جریان سلطه در حال فرورفتن در خواب غفلت بود، بیدار کرد.
اینجانب به نمایندگی از همه خادمان در اداره کل استاندارد استان بوشهر، مانند همه ملت ایران و آزادگان جهان در چهارمین سالگرد شهادت مرد بزرگ ایمان و ایثار، حاج قاسم سلیمانی پرچم سیاه ماتم، بیرق سرخ خونخواهی و رایت سبز امید و حرکت را برافراشته می کنم و این حادثه عظیم را به حضرت صاحب الزمان(عج) تبریک، تسلیت و تهنیت می گویم.
از درس های بزرگ حاج قاسم، درس خدمت بی منت و ایستادگی در راه ولایت و ملت بود، به تاثی از او خود را موظف می دانیم در راه خدمت، ملت و ولایت، استوار بمانیم و به سهم و قدر و جایگاه خود در حرکت نهضت انقلاب اسلامی به سوی تحقق تمدن اسلامی خدمت و مشارکت کنیم.