social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

شنبه1402/10/9

09:12:2

90

پيام سرپرست اداره كل استاندارد بوشهر به‌مناسبت 9 دي ماه

در اندیشه اسلامی و انقلابی، مردم نقشی کلیدی در رساندن کشور به اهداف و تحقق آرمانهای والای اسلامی و ملی دارند. این اهمیت تا بدانجا است که امت و مردم در قالب واژه‌ی "جمهوری" در کنار شریعت "اسلام"، ترکیب زیبای جمهوری اسلامی ایران را خلق کرده اند.
امامین انقلاب اسلامی در کلام و عمل خود، نقشی بی بدیل برای مردم قائل هستند. در طول تاریخ انقلاب، هر کجا بحرانی علیه میهن اسلامی ایجاد گردید، حضور ملت آن را خنثی کرده است. اهداف دشمنان در بحران تجزیه طلبی سالهای اول انقلاب، جنگ تحمیلی، فتنه منافقین، فتنه سال ۱۳۸۸ و بحران‌های دیگری که در کمین کشور بوده را حماسه‌ی حضور و رشادت و ایثار مردم، بی اثر کرد. رهبر معظم انقلاب عامل فعلیت یافتن تمدن اسلامی را حرکت بصیرانه مردم می دانند. "نهم دی ماه" یکی از روشنترین تجلیگاه‌های حضور آگاهانه مردم و پشتیبانی از آرمانهای انقلاب اسلامی است. حضوری که همچون امواجی خروشان، آتش فتنه را سرد کرد و به نقطه عطفی در پیوند بین امت و ولایت تبدیل شد.
ضمن گرامیداشت یوم الله "نهم دی‌ماه روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت"، فرا رسیدن سالروز این روز بزرگ را  به ملت رشید، آگاه، سرافراز و بصیر ایران، خصوصاً مردم شریف استانِ ولایت‌مدارِ بوشهر تبریک می گویم و همچنین خود و همکارانم با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز تجدید میثاق می‌نماییم.
 از خداوند منان خواستارم که به همه خادمان ملت خصوصاً همکارانم در اداره کل استاندارد استان بوشهر در صراط انقلاب، راه شهدا، خط ولایت و مسیر خدمت به ملت و میهن اسلامی توفیق عنایت فرماید.