كيفيت به معناي مطابقت با مشخصات و الزامات تعريف شده، از مهمترين شاخصهاي مشتري مداري و جلب رضايت مشتريان است.
كيفيت با هدف اعتمادسازي و دوام توليد محصول، زمينه ساز رشد اقتصادي و اجتماعي و شكوفايي ايران اسلامي عزيز در عرصههاي تجارت بين المللي؛
در دنياي رقابتي امروز اگر كيفيت را هدف اصلي خدمت رساني قرار دهيم ميتوانيم شاهد بازگشت مشتري بدون برگرداندن محصول باشيم.
سازمان ملي استاندارد ايران به عنوان مدعي العموم كيفيت محصول، در برنامه تحولي دولت مردمي سيزدهم بر خود لازم ميدارد در راستاي تحقق اعتماد و اطمينان جامعه، تلاش مضاعف نموده و با كمك توليد كنندگان، خدمت رسانان، صاحبان صنايع كوچك و بزرگ، متخصصين امر و ساير ذيربطان در پياده سازي نظام كيفيت در سطح جامعه به رسالت خود عمل نمايد.
اينجانب ضمن نكوداشت 18 آبان ماه روز ملي كيفيت، اين مناسبت را به همكاران خودم در اداره كل استاندارد و همه خدمتگزاران عرصه توليد و خدمات كيفيت محور تبريك و تهنيت عرض مينمايم.
محسن مشتاقي
سرپرست اداره كل استاندارد استان بوشهر