social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

يكشنبه1402/8/14

14:18:1

83

ديدار سرپرست اداره كل استاندارد بوشهر با امام جمعه شهرستان جم

به گزارش روابط عمومي اداره كل استاندارد استان بوشهر، محسن مشتاقي، سرپرست اداره كل استاندارد استان بوشهر، در ديدار با امام جمعه شهرستان جم با اشاره به يكصدمين سالگرد تأسيس سازمان ملي استاندارد ايران و تلاش براي ارتقاء جايگاه سازمان ملي استاندارد در دوران تحولي و در دولت مردمي سيزدهم، از حمايت‌هاي امام جمعه شهرستان در خطبه‌هاي نماز جمعه تشكر كردند.
حجت الاسلام محمد محمدي امام جمعه شهر جم در اين ديدار گفت: استاندارد بايد جايگاه خود را تبيين نمايد. سازمان ملي استاندارد يك سازمان بين المللي مي‌باشد و تنها چند دستگاه / سازمان چنين جايگاهي را در سطح جهان دارند.
ايشان بيان كرد: استاندارد هم در عرضه و هم در تقاضا نقش دارد و مي‌بايست براي تبيين جايگاه استاندارد، برخي از سازمان‌هاي مردم نهاد را با خود همراه كنيم. ايشان ضمن اشاره به هفته پدافند غيرعامل، عنوان كرد: استاندارد نقش مهمي در پدافند غيرعامل دارد.
ايشان در ادامه فرمودند: هشتاد درصد حقوق عامه مردم در بخش كيفيت مي‌باشد و استاندارد هم به نفع توليد كننده و هم نفع مصرف‌كننده مي‌باشد.
امام جمعه شهرستان جم در پايان سازمان ملي استاندارد را يك سازمان جذاب مطرح كردند و فرمودند با توجه به تنوع كاري گسترده، خستگي و احساس روزمرگي هم در آن وجود ندارد.