social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

يكشنبه1402/1/6

11:14:4

235

کالاهای پر مصرف در نوروز زیر ذره بین اداره استاندارد

تمشیت امور جاری اداره استاندارد بوشهر گفت: طرح طاها ویژه نوروز همانند سال های گذشته توسط کارشناسان این اداره کل در سطح بازار این استان در حال انجام است و تا پایان ایام نوروز نیز ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومي اداره كل استاندارد بوشهر، مصطفي رامشي با بيان اين خبر افزود: طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استانداردها) یکی از اقدامات برجسته سازمان ملی استاندارد در سطح کشور است که در زمینه بازرسی و نمونه برداری از کالاهای مشمول استاندارد اجباری به انجام می رسد و خوشبختانه در سال گذشته نزدیک به 6000 بازرسی از مراکز توزیع و عرضه به انجام رسیده است.
وي ادامه داد: طرح طاها در ایام نوروز به منظور آزمون و کنترل کیفی کالاهای پرمصرف از قبیل انواع سوسیس و کالباس، شیرینی آردی، تافی و آب نبات، پسته، شکلات و فرآورده های کاکائویی صورت می گیرد.
تمشیت امور جاری اداره استاندارد بوشهر با تاکید بر اینکه سلامت و کیفیت فرآورده های غذایی نقش مهمی در سلامت مصرف کنندگان عزیز دارد عنوان کرد: با نمونه برداری از این فرآورده ها از سلامت آنها اطمینان حاصل می شود و مردم می توانند با فراغ بال بیشتری خرید خود را انجام دهند.
رامشی در پایان خاطر نشان كرد: همانند گذشته به کلیه مصرف کنندگان عزیز توصیه می نمایم برای بررسی اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد کد ده رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال نمایند و از وضعیت پروانه، نوع محصول، نام واحد تولیدی و...  مطلع شوند.