social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

دوشنبه1402/12/28

16:07:1

75

پيام سرپرست اداره كل استاندارد بوشهر به‌مناسبت فرا رسيدن سال نو

يا مقلب القلوب و الابصار
يا مدبرالليل و النهار
يا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الي احسن الحال
بهارِنازش‌خيز طبيعت در طليعه‌ي سال 1403، مقارن است با بهارِ بندگي و ضيافت ميهماني حضرت‌باري تعالي. اين هم‌نشيني و معاضدتِ عيد نوروز و ماه مبارك رمضان، رخدادي خجسته و ارجمند است، چه نيايش‌هاي عارفانه‌ي سحرگاهيِ ماه مبارك رمضان، با عطر و طراوت نسيم جان فرا و خيال انگيز بهاري، هم‌نفس است.
سازمان ملي استاندارد، به ميمنتِ اين مرافقتِ بهار قرآن و بهار طبيعت، متعاقبّ رويكرد تحول گراي خود، طرح‌هاي نظارتي عيدانه و ماه مبارك رمضان را با هدف غايي حمايت از حقوق مصرف كنندگان، از 15 اسفند ماه در سراسر كشور، عملياتي نموده است.
همكاران خدوم بنده در اداره كل استاندارد استان بوشهر، نيز با همتي مضاعف و به تاسي از نگاه منيعِ مقام عالي سازمان و ماموريت‌هاي قانوني نظام استانداردسازي، طرح عيدانه و طرح ويژه ماه مبارك رمضان را به منظور كنترل بازار عرضه‌ي محصولاتي كه مورد مصرف بيشتري در اين ايام دارند، را در محدوده زماني 15 اسفند لغايت 15 فروردين ماه، مجدانه در حال پيگيري و اجرا دارند.
اينجانب، تقارنِ فرخنده‌ي عيد نوروز، گاه شمارهِ زايشِ طبيعت و ماه مبارك رمضان، ملكوتِ عبوديت و عاشقي را به عموم مردم ولايت‌مدار هم‌استاني و خاصه، متوليان استانداردسازي در استان دارالحماسه بوشهر، تبريك و تهنيت عرض مي‌نمايم.

بهروزي و تندرستي در سال جديد و نيز قبولي طاعات و عبادات همه مومنان و روزه‌داران را از خداوند منان خواستارم.