social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

چهارشنبه1403/1/8

14:47:2

84

به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و اجرای طرح عیدانه؛

برپایی ایستگاه نوروزی استاندارد در شهر بوشهر و شهرستان جم

ایستگاه نوروزی اداره کل استاندارد استان بوشهر با هدف تبیین و تشریح خدمات، ارائه ی فعالیت ها و اقدامات، پیگیری و رسیدگی به شکایات، تبلیغ و اطلاع رسانی در شهر بوشهر و همچنین در شهرستان جم برپا گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان بوشهر، در راستای تکریم میهمانان محترم، ایستگاه نوروزی اداره کل استاندارد استان بوشهر با هدف تبیین و تشریح خدمات، ارائهی فعالیتها و اقدامات، پیگیری و رسیدگی به شکایات، تبلیغ و اطلاع رسانی در شهر بوشهر و همچنین در شهرستان جم برپا گردید.
در این ایستگاه کارکنان اداره کل استاندارد استان بوشهر ضمن استقبال و خوشامدگویی به مسافران و بیان خدمات، فعالیت ها و رسیدگی به شکایات، بروشورهای آموزشی و بسته‌های ترویجی به ایشان اعطا کردند.
ضمناً در ایستگاه نوروزی استاندارد، تلفن رسیدگی به شکایات 1517 و سامانه مردم‌دار به نشانی Https://1517.inso.gov.ir به مراجعین معرفی شد. شهروندان و مسافران می توانند با مراجعه به این سایت و یا تماس با سامانه‌ي تلفنی 1517 تخلفات در حوزه کالا، خودرو، خدمات (آسانسور، تجهیزات تفریحی، جایگاه سوخت) و همچنین انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت غیرحضوری مطرح کنند.
لازم به ذکر است کارکنان این اداره کل با تلاش، پیگیری و رصد شبانه‌روزی سعی در فراهم نمودن بستری مساعد و شفاف برای همشهریان و میهمانان گرامی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان دارند.

 

تصاویر