social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

دوشنبه1403/1/6

10:29:5

138

در راستای اجرای طرح نظارت مضاعف بر صحت عملکرد کلیه وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی ویژه ماه مبارک رمضان و سال جدید؛

اجراي گشت مشترك نظارتي استاندارد بوشهر با همكاري تعزيرات حكومتي و اداره صمت استان

به گزارش روابط عمومي اداره كل استاندارد استان بوشهر، در راستای اجرای طرح نظارت مضاعف بر صحت عملکرد کلیه وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی ویژه ماه مبارک رمضان و سال جدید این اداره کل اقدام به اجرای گشت مشترک با حضور نماینده‌های اداره کل تعزیرات حکومتی، اداره کل استاندارد، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی نمود. در این گشت از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، آجیل و خشکبار و ... بازرسی و با واحدهای متخلف برخورد قانونی انجام شد.
به منظور اجرای بهتر این طرح، گشت مشترک هم زمان در شهرستان های جم، دير، عسلويه، كنگان، گناوه و ديلم با مرکز استان برگزار شد.
از شهروندان تقاضا می شود  در زمان خريد اقلام مصرفي دقت داشته باشند كه برچسب صحت عملكرد وسايل توزين نصب شده باشد و در صورت مشاهده‌ي ترازوهاي فاقد برچسب تاييد و يا ترديد نسبت به صحت عملكرد آنها، اين اداره كل را از طريق تلفن گوياي 24 ساعته 1517 يا شماره 07733444325 در جريان قرار دهند تا با متخلفان برخورد قانوني صورت گيرد.

 

تصاویر