دسترسی سریع

گزارش تصویری بيشتر

تجديد ميثاق كاركنان استاندار بوشهر با آرمان هاي شهدا+ تصاوير

همزمان با دهه فرخنده فجر، مديركل، معاونين، روسا و جمعي از كاركنان استاندارد بوشهر با حضور در گلزار شهدای اين شهر، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، مزار اين عزيزان را غبارروبی، عطرافشانی و گلباران کردند.

شرکت کنندگان در این آئین، ضمن قرائت فاتحه و نثار صلوات به ارواح طیبه شهدا و امام راحل با آرمان های شهدا و انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کرده و بر ادامه راه شهیدان تاکید کردند.

مديركل استاندارد بوشهر با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس و رشادت هاي شهداي انقلاب، یادآور بزرگی و شکوه ملت ایران و بزرگ مردانی است که جانانه در مقابل دشمن ایستادند و از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و عزت و افتخار آفریدند تصریح کرد: اين زمان، دورانی است که اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از همه داشته‌های خود گذشتند و در میدان‌های نبرد با دشمن بعثی و هم پیمانانشان از میهن اسلامی دفاع کردند.

محمدرحيم بهره مند بر لزوم ترسیم حماسه هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های آینده تاکید کرد و ادامه داد: جوانان و نسل های آینده باید بدانند که چه اتفاق‌ هایی در دوران جنگ تحمیلی رخ داده و کشور با وجود همه مشکلات در این جنگ ناجوانمردانه و نا برابر چگونه به پیروزی رسیده است.

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره همه شهدای سرافراز دوران دفاع مقدس و مسیر پرافتخار دفاع از کیان اسلامی را بسیار پر اهمیت و وظیفه همگان در دوره کنونی برشمرد و یاد آور شد: باید قدر و منزلت ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی را بدانیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

تجديد ميثاق كاركنان استاندار بوشهر با آرمان هاي شهدا+ تصاوير
1400/11/20 چهارشنبه