دسترسی سریع

اخبار اداره کل (استان) بيشتر

در هفتمين روز از هفته دولت

عمليات اجرايي احداث ساختمان اداره استاندارد عسلويه، آغاز شد

در هفتمين روز از هفته دولت و با حضور مشاور عالی و ریس مرکز برنامه ریزی و نوسازی سازمان ملی استاندارد، معاون اقتصادي استاندار بوشهر، فرماندار شهرستان، مديركل استاندارد بوشهر، شهردار شهرستان عسلويه و جمعي از مسئولان شهرستاني، عمليات اجرايي احداث ساختمان استاندارد عسلويه آغاز شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل استاندارد بوشهر، مديركل استاندارد بوشهر در حاشيه اين آئين گفت: اين ساختمان در زميني به متراژ 1014 متر مربع در 2 فاز و سه طبقه و با زيربناي 530 متر مربع و با اعتبار 75 ميليارد ريال ساخته خواهد شد.
محمدرحيم بهره مند ضمن تقدير از همكاري شوراي شهر عسلويه جهت اهداي زمين اين ساختمان و پایه گذار استاندارد در شهرستان و شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس، جهت كمك در تامين اعتبار اين پروژه، از تمامي مسئولين استاني و شهرستاني از جمله فرمانداري عسلويه و شهردار شهرستان تقدير و تشكر كرد.

وي خاطر نشان كرد: شهرستان عسلويه يكي از پورتهاي صادراتي و قطب انرژي كشور محسوب مي شود از اين رو لازم است علاوه بر مقوله كمك به توسعه صادرات، به بخش كيفي نيز توجه ويژه شود.

مديركل استاندارد استان بوشهر اذعان داشت: با احداث ساختمان جديد استاندارد عسلويه و توسعه خدمات استاندارد در بخش هاي اداري و آزمايشگاهي، اميد است بتوانيم در زمينه استاندارد، استاني پيشرفته و در شأن مردم ولايتمدار استان بوشهر داشته باشيم.