دسترسی سریع

اخبار اداره کل (استان) بيشتر

مدیرکل استاندارد استان بوشهر:

زیرساخت‌های استاندارد در استان بوشهر تقویت می‌شود

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: تقویت زیرساخت‌های نمایندگی استاندارد در شهرستان‌های استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومي اداره كل استاندارد بوشهر، محمد رحیم بهره مند عصر دوشنبه در حاشیه افتتاح ساختمان استاندارد شهرستان گناوه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد از سازمان‌های تأثیرگذار در زمینه ایمنی و سلامتی جامعه است و هرچه پوشش استاندارد در سطح جامعه افزایش پیدا کند این اطمینان در مردم ایجاد می‌شود که کالا یا خدمات که استفاده می‌کنند ایمن است و دچار ضرر و زیان نخواهند شد.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: این موضوع را در سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم حیطه وظایف و نظارت‌های خود را در سطح شهرستان‌ها گسترش دهیم.

وی گفت: در همین راستا امروز در ششمین روز هفته دولت، شاهد افتتاح ساختمان معاونت استاندارد گناوه هستیم که با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی با بیان اینکه مردم نجیب شهرستان گناوه شایستگی بهترین خدمات در خور شأن را دارند اضافه کرد: با راه اندازی ساختمان اداری و آزمایشگاهی معاونت استاندارد این شهرستان، شاهد استقرار تجهیزات بسیار پیشرفته در شهرستان خواهیم بود و سیاست ما بر این است که این کار در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود تا نیاز به مراجعه به مرکز نباشد.

بهره مند یادآور شد: تقویت زیرساخت‌های نمایندگی استاندارد در شهرستان‌های استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است که ساختمان‌های استاندارد دیلم و دیر و جم راه اندازی شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های این سازمان در سایر شهرستان‌های استان ادامه داد: ساختمان آزمایشگاه و اداری شهرستان عسلویه نیز کلنگ زنی خواهد شد تا بتوانیم استانی پیشرفته و در خور شأن مردم ولایتمدار استان بوشهر در زمینه استاندارد باشیم

مدیرکل استاندارد استان بوشهر بیان کرد: ساختمان استاندارد عسلویه در دو فاز و هر فاز ۵۵۰ مترمربع است که اعتبار هر فاز ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل شورای راهبردی پتروشیمی‌های استان و شهرستان و کمک سازمان ملی استاندارد ایران این طرح به سرانجام خواهد رسید.

سایر تصاویر: