دسترسی سریع

اخبار اداره کل (استان) بيشتر

در ششمین روز از هفته دولت؛

ساختمان معاونت استاندارد گناوه افتتاح شد

همزمان با هفته دولت و در ششمین روز این هفته، ساختمان اداری و آزمایشگاهی معاونت استاندارد شهرستان گناوه با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل استاندارد بوشهر، مدیرکل استاندارد استان بوشهر در این آئین اظهار داشت: به اینکه استاندارد در جامعه‌ای که با انواع تهدیدات غذایی و بیولوژیکی که منجر به امراض لا علاج و هزینه‌های مضاعف بر خانواده‌ها می‌شود، یک رکن اساسی است و باید بخش استاندارد را تقویت کنیم تا هزینه‌های درمان را که بر خانواده‌ها وارد می‌شود کاهش یابد.

محمد رحیم بهره مند افزود: تقویت نمایندگی‌های استاندارد از نظر زیرساخت را در دستور کار قرار داده و پیگیری کردیم که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی گفت: در همین راستا اولین ساختمان نمایندگی در دیلم اجرا شد و یکی از بهترین ساختمان‌ها در این شهرستان ساخته شد.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر یادآور شد: در گناوه نیز با توجه به اهمیت بازار و تجارت آن، پیگیری‌های برای تقویت زیرساخت‌ها و احداث ساختمان انجام شد که امروز در گرامیداشت هفته دولت شاهد افتتاح این ساختمان هستیم.

وی تصریح کرد: ساختمان‌های اداری استاندارد در دیر و جم هم راه اندازی شده و کلنگ زنی استاندارد عسلویه نیز در دستور کار است.

ادامه داد: امیدواریم با همکاری همه جانبه و عنایت و توجه فرماندار شهرستان تجهیزات لازم برای ساختمان استاندارد گناوه تأمین شود.

وی گفت: ما هیچ گاه برای کالاهای ته لنجی مانع ایجاد نمی‌کنیم بلکه به عنوان مشاور امین در کنار مردم هستیم تا کالاهایی که برای مردم مشکل ایجاد می‌کند شناسایی و معرفی شوند.

بهره مند بیان کرد: هیچکس راضی نیست که کالاهای غیراستاندارد که با جان افراد جامعه سروکار دارد وارد کشور شود لذا ما با رویکرد مشاوره‌ای و و راهنمایی در این زمینه سعی می‌کنیم در کنار مردم باشیم.

رئیس معاونت استاندارد شهرستان گناوه با بیان خلاصه‌ای از عملکردهای این معاونت گفت: ساختمان اداری و آزمایشگاه این معاونت به مساحت یک هزار متر مربع در دوطبقه احداث شده است

قدرت الله شاهین زاده افزود: این ساختمان با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان و سازمان ملی استاندارد در ششمین روز از هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

سایر تصاویر: